Politica de Retur
Conform legislației în vigoare, acceptăm returnarea completă sau parțială a comenzilor în termen de 14 zile de la data primirii de către client.
Exercitarea dreptului de retur
Înainte de expirarea perioadei de retragere, trebuie să ne informați prin e-mail sau prin poștă dacă doriți returul produsului achiziționat.
Costurile cu returul
Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor. Adică expedierea lor către noi.
Diminuarea valorii bunurilor
Valoarea produselor folosite poate fi diminuată prin manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru client în a-şi exercita dreptul de retur al produselor.
Ce nu se poate returna?
Nu se pot returna produse în schimbul altor produse.
Produsele digitale (ebooks-uri) deoarece sunt încadrate la servicii de către legislația în vigoare.
Ce aveți de făcut?
La momentul returnării să trimite-ți un e-mail pe adresa povestela@povestelaofir.ro sau prin curier/poștă la adresa A. V. Voevod nr. 80, int. 15, 400435, Cluj-Napoca cu următoarele detalii: numele clientului, data comenzii, suma de returnat, modalitatea de plată.
În cât timp restituim banii?
Rambursăm toate sumele pe care le-am primit drept plată din partea clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, în cel mult 14 zile de la data la care am fost informați de decizia de retur.
Cum restituim banii?
Rambursăm sumele menţionate anterior folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de client pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina clientului plata de comisioane în urma rambursării.
Fără a aduce atingere celor de mai sus, nu rambursăm costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.